close
就是要堅持下去
激勵一下自己也很好!!!




you're not alone
你並不孤單
together we stand
我們並肩作戰
I'll be by your side
我會在你身邊
you know I'll take your hand
你知道我會握著你的手
When it gets cold
當天氣凜冽
and it feels like the end
感覺像是走到終點
there's no place to go
無路可出
You know I wont give in
你知道我不會放棄
No I wont give in
不,我絕不放棄


Keep holding on
堅持下去
coz you know I make it through
因為你知道我們會撐過去
I make it through
我們會撐過去
Just stay strong
堅強屹立
coz you know I'm here for you
因為你知道我會在這裡挺你
I'm here for you
在這裡挺你


There's nothing you can say
你不能說什麼
nothing you can do
你不能做什麼
There's no other way when it comes to the truth
面對真相你沒有別的路可走
So Keep holding on
所以堅持下去
coz you know I make it through
因為你知道我們會撐過去
I make it through
我們會撐過去



So far away
好遠
I wish you were here
真希望你在這裡
Before it's too late this could have disappeared
在一切都太遲之前,這些都有可能消失不見
Before the door's closed
在門關上之前
And it comes to an end
再走到終點前
with you by my side
有你在身邊
I will fight and death end
我會努力奮鬥繼續捍衛
I will fight and death end
我會努力奮鬥繼續捍衛


Hear me when I say,when I say I believe
聽我說,我說我相信
Nothing's gonna change
沒有什麼,沒有什麼能改變命運
Trust in me
Whatever is meant to be
注定要發生的
We'll work out perfectly
就會準準地發生
Yeah x4
耶耶耶耶

Keep holding on
堅持下去

____________________

對要堅持下去
不管發生什麼事情就是要堅持下去





夜剎
arrow
arrow
    全站熱搜

    windydevilcat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()